Subject: FW: Raasiku aleviku ÜVK Laiendamine PP-236/2022
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 10:53:14 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/23/20939-12

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 16, 2024 10:39 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku aleviku ÜVK Laiendamine PP-236/2022

Tere

Saadan parandustega lahenduse.

Tervitades

Eero Antons

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 21, 2023 9:57 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku aleviku ÜVK Laiendamine PP-236/2022

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume projekti nimetuses (seletuskirjas, asendiplaanil, ristlõike
joonisel) viidata mitte muudatusprojektile, vaid projekti uuele
versioonile näiteks vastav versiooni nr vms.
*	Projekti ristlõike plaanil on kajastatud eelneva projekti andmed.
Palume projekt koostada vastavuses teostusjoonisega ning kajastada
ristlõiked vastavuses teostusjoonisega.

*	Ristlõikel MNT-2 puuduvad endiselt veetrassi andmed. Palume lisada
veetrassi andmed joonisele.

*	Seletuskirja Wordi fail kahjuks ei avane, palume edastada uus fail
ning võimalusel pdf kujul.

*	Palume esitada võimalusel asendiplaan ja ristlõike plaan ka pdf
kujul.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 11, 2023 10:42 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raasiku aleviku ÜVK Laiendamine PP-236/2022

Tere

Saadan parandustega projektlahenduse

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, December 5, 2023 2:36 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Raasiku aleviku ÜVK Laiendamine PP-236/2022

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume projekti täiendada/korrigeerida.

*	Palume projekti nimetuses viidata mitte muudatusprojektile, vaid
projekti uuele versioonile näiteks vastav versiooni nr vms.
*	Projekti ristlõike plaanil on kajastatud eelneva projekti andmed.
Palume projekt koostada vastavuses teostusjoonisega ning kajastada
ristlõiked vastavuses teostusjoonisega.
*	Ristlõikel MNT-2 puudub veetrassi andmed. Palume lisada veetrassi
andmed joonisele.

*	Edastatud materjalide hulgas on PP236_PP_VK-4-01_v04_ap-MNT
IKO2.pdf fail, mis on kajastatud ka Lisa 1-1. IKO (kat.nr
65101_007_0077).pdf failis. Palume segaduse vältimiseks dubleeriv
PP236_PP_VK-4-01_v04_ap-MNT IKO2.pdf fail materjalide hulgast eemaldada.

*	IKÕ plaani tingmärkidesse palume lisada ka kaevude leppemärgid.

Palume projekti täiendada ning edastada komplektne allkirjastatud projekt,
kas minu e-mailile või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet